The April 1st Aftermath - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Dennis Bierman - WaarBenJij.nu The April 1st Aftermath - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Dennis Bierman - WaarBenJij.nu

The April 1st Aftermath

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

01 April 2010 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Voordat iedereen gelijk gaat denken wat voor afschuwelijke wezens wij zijn om onze ouders zo op de kast te jagen.. Uiteraard is er tijdens het uitbroeden van deze ouderwetsche 1 April stunt eerst een sms'je naar de ouders gegaan dat ze zich geen zorgen hoefde te maken.. Helaas raakte iedereen eerst in paniek voordat het sms'je werd gelezen.. Frappant om te zien dat in zo'n situatie iedereen eerst met elkaar gaat bellen om bevestiging te zoeken ipv de telefoon te pakken en ons direct te bellen :-) Mama Ytsma heeft gelukkig gewoon nog een geldig ticket en komt over 3 weken onze kant op

'Een 1 april grap is zo goed als de reacties die erop volgen'. En ik denk dat we daar na 10 uur paniek zaaien re-de-lijk goed in zijn geslaagd. Ik hoop dat we niemand voor het hoofd hebben gestoten en jullie er de humor van in kunnen zien ;-)

Ok, de sheikh is echt dood en Vanilla Ice en Snap werd daardoor toch echt afgelast, dat dan weer wel!
Anyway: Tijd voor een korte update dan maar gelijk!

Het leven in Dubai gaat ons steeds beter aanstaan. We hebben onze draai goed gevonden in het dagelijks leven, weten goed onze weg te vinden her en der en zijn lekker ingeburgerd tussen alle expats. Het feit dat we steeds vaker op feestjes en partijen worden uitgenodigd geeft aan dat we langzamerhand een nieuw sociaal netwerk aan het opbouwen zijn.
Doordeweeks is het echter keihard bikkelen, stressen en goed organiseren. Doordat Titia veel lessen heeft gegeven afgelopen maanden was het elke keer weer een strakke planning met betrekking tot Tijmen. Gelukkig hebben we een paar schatten van nannies uit de Filipijnen die erg trouw zijn en waar Tijmen zich erg bij op z'n gemak voelt.. Dat maakt het allemaal behapbaar, maar in het weekend zijn we toch wel redelijk uitgeblust elke keer.. Gelukkig wonen we heerlijk en schijnt de zon dagelijks. Dus met een zwembad op een steenworp afstand van ons huis komen we die dagen altijd lekker relaxed door en Tijmen geniet met volle teugen van zijn zwemlessen met papa en mama..
Hoogtepunt voor mij persoonlijk de afgelopen tijd was het succes van het Les Mills evenement in Abu Dhabi. Het 10 jarig bestaan van Les Mills in het Midden Oosten werd groot gevierd op de Abu Dhabi Country Club. Niemand minder dan Claudia kwam ons daarbij vergezellen. Die was zo slim geweest om bij haar werkgever (KLM) een werkretour Dubai aan te vragen in hetzelfde weekend van het evenement.. Kortom: gratis heenvliegen, 2 dagen chillen met de familie Bierman en dan weer gratis terugvliegen. Prima combinatie!
Het evenement werd opgeleukt door het invliegen van Les Mills Mastertrainers uit Nieuw Zeeland en moet zeggen dat ik weer omver ben geblazen door het niveau van dit soort gasten. Ze zijn er goed ingeslaagd om alle instructeurs te inspireren en te motiveren om (nog) betere instructeurs te worden.

We hebben wat spannende beslissingen te nemen de komende tijd waar we jullie binnenkort meer over vertellen. We zijn in mei weer een weekje in NL en kijken er erg naar uit om iedereen weer te zien. Hoop dat het zonnetje flink zal schijnen want we zijn natuurlijk goed verziekt hier al met al dat prachtige weer..
Geloof me: elke dag zon doet een mens erg goed! :-)

Voordat we naar NL komen zit ik nog een week in India en (hopelijk) 3 dagen Teheran. Kijk ik erg naar uit! De energie die ik heb gestoken in het opleiden en coachen van onze boys in India begint z'n vruchten af te werpen. Heb in Delhi nu een 38 jarige zelfstandig ondernemer met een MBA in Marketing. Zeer gepassioneerd Les Mills Instructor en gaat voor me door het vuur. Die is eigenhandig zo'n beetje de hele noordelijke regio van India aan het doortouren om clubeigenaren te overtuigen. Het is bijzonder om te zien dat jongens als hij zo enthousiast te werk gaan zonder ook maar 1x om een wederdienst te hebben gevraagd, uiteraard staat hem een mooie beloning te wachten als we naar Delhi komen begin Mei. Tijdens ons bezoek in Mumbai in diezelfde week gaan we aan tafel met de Vice President van Talwalkers Fitness (grootste keten in India met 85 clubs). Wordt vrees ik een van de spannendste presentaties tot nu toe. Als we hun aan boord krijgen, dan is de beer ECHT los en hebben we in 1 klap landelijke dekking, wat uiteraard meer sales met zich mee gaat brenegn maar vooral veel naamsbekendheid aangezien die gasten constant op televisie zijn. Ook gaan we proberen om het Indiase cricket team met TRX te laten trainen (www.fitnessanywhere.com) waar wij agent voor zijn in Midden Oosten en India. En voor de mensen die een beetje bekend zijn in de cricket wereld. Die jongens zijn daar echt halfgoden!

Dus weer een spannende maand voor de boeg!

We vinden het erg leuk om te horen hoe het met jullie gaat, dus hoppa! effe een mailtje naar mij en Titia met een kleine update aub (dennis@mefitpro.com en titiabierman@hotmail.com)

All the best!

x Dennis

• 03 April 2010 - 18:42

Claudia:

Oooohhwww Den wat was het GAAF hè die dag?!!! Vond het echt zò'n belevenis om mee te maken! Once in a lifetime!! XX