Filmpje Tijmen - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Dennis Bierman - WaarBenJij.nu Filmpje Tijmen - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Dennis Bierman - WaarBenJij.nu

Filmpje Tijmen

Door: Titia

Blijf op de hoogte en volg Dennis

19 Maart 2011 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Bij ons voor de deur en binnen in huis en op het strand. Met dank aan opa. Let op details van Nijntje en Nijntje klompjes :) x

• 19 Maart 2011 - 16:35

Patricia:

Hoi Titia,

Heel rustgevend om even naar Tijmen te kijken met zo´n heerlijk muziekje er achter. Super leuk! En wat een lekker stuk is het zeg! :-)

XXX

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

De Familie Bierman In Dubai!

04 Mei 2012

Updateje

30 Januari 2011

Integratie deel 2
Dennis

Yeeey! Het avontuur gaat eindelijk beginnen! Na maanden voorbereiding stap ik 29 september toch echt in het vliegtuig richting Midden Oosten. Titia en Tijmen haal ik begin november op en dan kan het feest echt losbarsten.. Via deze site houden we jullie op de hoogte over alle perikelen die zich hier afspelen. En geloof me.. wij zijn net zo nieuwsgierig als jullie! :-) Liefs, Dennis, Titia en Tijmen

Actief sinds 23 Sept. 2009