1 april - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Dennis Bierman - WaarBenJij.nu 1 april - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Dennis Bierman - WaarBenJij.nu

1 april

Door: Titia

Blijf op de hoogte en volg Dennis

01 April 2010 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Lieve vrienden, daar mijn moeder haar ticket al aan het annuleren was wil ik eerder dan gepland zeggen dat het om een 1 april grap gaat. Ja zeg, gelukkig wel! Bedankt voor al jullie lieve woorden, smsjes en telefoontjes. Wij genieten hier volop van het avontuur Dubai. Dikke kus D&T

  • 01 April 2010 - 09:27

    Marianne:

    Hahaha, goeie
    Genieten jullie maar lekker daar.

  • 01 April 2010 - 10:56

    Robert Lindeboom:

    Gelukkig maar!

    Lekker genieten daar, dan genieten wij verder van jullie verhalen!

    Dikke kus

  • 01 April 2010 - 12:18

    Annemarie Huisman:

    Hé lekker ding, daar had je ons mooi te pakken!

    Weer lekker verder genieten en maar weer tot horens. Liefs Annemarie

  • 01 April 2010 - 14:51

    Annemarie Achmea:

    ik schrok me wild! dacht al: 'waarom kunnen die twee nou niet van elkaar afblijven daar op straat in het strenge Dubai'. Ik begrijp het wel hoor Dennis dat het goddelijke lijf van Titia niet te weerstaan is!!! Maar gelukkig : 1 april. ik ben er flink ingetrapt!!! Kus, An

  • 01 April 2010 - 16:19

    Louis En Annemarieke:

    fuck you.....hij was goed. wij waren al aan het schelden op die### moslims
    gelukkig, dikke kus van ons uit spanjexx

  • 01 April 2010 - 16:45

    Reshma:

    Pfff, boefjes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

De Familie Bierman In Dubai!

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2012

Ditjes en datjes

13 Juni 2011

5 jaar getrouwd en 11 jaar samen

19 Maart 2011

Filmpje Tijmen

15 Maart 2011

Updateje

30 Januari 2011

Integratie deel 2
Dennis

Yeeey! Het avontuur gaat eindelijk beginnen! Na maanden voorbereiding stap ik 29 september toch echt in het vliegtuig richting Midden Oosten. Titia en Tijmen haal ik begin november op en dan kan het feest echt losbarsten.. Via deze site houden we jullie op de hoogte over alle perikelen die zich hier afspelen. En geloof me.. wij zijn net zo nieuwsgierig als jullie! :-) Liefs, Dennis, Titia en Tijmen

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 45834

Voorgaande reizen:

29 September 2009 - 30 November -0001

De Familie Bierman In Dubai!

Landen bezocht: