Ditjes en datjes - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Dennis Bierman - WaarBenJij.nu Ditjes en datjes - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Dennis Bierman - WaarBenJij.nu

Ditjes en datjes

Door: Titia

Blijf op de hoogte en volg Dennis

04 Mei 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Lieve vrienden en familie,

Het is alweer veel te lang geleden dat wij iets geplaatst hebben. Veel vrienden gebruiken Facebook en zijn aardig bij. Voor alle anderen die geen Facebook hebben hier even een kort overzicht van de afgelopen tijd.

Over ons: Dennis heeft een nieuwe baan aangeboden gekregen en is een paar weken geleden begonnen. Ze doen veel aan teambuilding dus dat zit wel goed bij Dennis. Tijmen is een gezonde jongen. Hij gaat in september naar school. Erg spannend natuurlijk. Ik ben nog steeds erg blij bij de Ladies Club ook al gebeuren daar ook wel rare dingen. Maar ja, gewoon blijven lachen en dan komt het wel goed.
Ik voeg ook wat foto's toe zodat jullie een beter beeld krijgen van hoe het hier soms is.
Allereerst wat fitness ervaringen. Regelmatig train ik zwangere vrouwen of vrouwen die af moeten vallen voordat ze zwanger mogen worden van hun dokter. De volgende ideeën heb ik waargenomen:
- Als ik train en mijn benen uit elkaar doe voor bijvoorbeeld een squat kan mijn baby er uit vallen.
- Hartslag, maar hoe tel je die dan? Op de pols? Wow dat wist ik niet.
- Vele schoonmoeders willen niet dat hun schoondochter sport.
- Als ik gemeenschap heb met mijn man dan krijg ik zijn hormonen binnen. Daarom kom ik aan nu mijn huwelijk. Ik heb uitgelegd dat dit veelal komt door het thuis zitten na het huwelijk.
Foto’s
-Posche voor de ingang om testrit afspraken te maken.
- Kamperen in Oman. Ja, dit was dus echt wild kamperen. Iets waar je in NL van droomt. Plassen e.d. tussen de rotsen, s’avonds kampvuur, veel wijn, vliegen en BBQ. s’Ochtends een kater en naar de bewoonde wereld terug willen met een douche!! Het was 1 nacht en dat was ook wel weer voldoende voor een jaar
-Uiteten bij Al Qasr Madinat http://www.fivestaralliance.com/luxury-hotels/dubai/al-qasr-at-madinat-jumeirah. Dit is meer mijn ding. Wat een ervaring. Eerst kom je aanrijden langs 5 Rolls Royce´s en een paar Ferrari´s. Je stapt uit en vraagt bij de receptie naar het restaurant. Of we met de golfwagen of de watertaxi willen. Hahahaa http://www.google.com/search?q=segreto+dubai&hl=nl&rls=com.microsoft:nl:IE-Address&rlz=1I7TSEA;&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=vvyjT6eoMOSniQLL2YTsAw&ved=0CHoQsAQ&biw=1280&bih=717
-Tijger uit auto gesignaleerd op de weg voor het strand langs, The Walk. Ohhh my goodness crazy Emirati!!
- Hoewel ik nog steeds geen golf speel, heeft Emirates Golf Club mijn interesse gewekt. Het is een prachtig gebouw in de stijl van oude bedoeïnetenten. Ik wilde hier altijd al eens lunchen of wat drinken. Nu dus weer een ‘tik in the box’.
Dat was het weer. Kussen vanuit hier. Oh ja en mocht je een reactie geven zet je naam er dan bij. Wij zien alleen een e-mail adres en weten niet altijd gelijk van wie dit is.

Allereerst wat fitness ervaringen. Regelmatig train ik zwangere vrouwen of vrouwen die af moeten vallen voordat ze zwanger mogen worden van hun dokter


  • 07 Mei 2012 - 09:08

    Peter En Joke:

    Het was inderdaad lang geleden... maar wel leuk deze update. Wat is Tijmen al een hele kerel en wat een grappig verhaal weer! Van ons uit de kou hartelijke groeten en alvast een fijne verjaardag. Groeten van inmiddels opa en oma van der Kwast!

  • 07 Mei 2012 - 14:00

    Yvonne Visser:

    lieve titia nou aaaals ik een keer bij jullie op bezoek kom wil ik wel naar dat supper restaurant hoor!!!
    liefs en groetjes yv

  • 09 Mei 2012 - 14:37

    Wietse Mieke& :

    Leuk van jullie iets te lezen.
    Hier gaat alles naar wens, we missen alleen heel, heel erg de zon.
    Lezen jaloer over jullie tempraturen, mooie omgeving en spannende vrouwen verhalen.
    Dennis fijne verjaardag!
    Groetjes van Mieke & Wietse

  • 15 Mei 2012 - 13:42

    Tante Matty:

    Fijn even in contact te zijn met jullie.Het lijkt mij nog steeds een avontuur hoor.Misschien als ik nog eens naar nederland reis kan het via Dubai.Hoop doet leven.Ja ke kunt wat meemaken als je met vrouwen werkt...het is bijna middernacht,was naar een vergadering van de caregruop van de church en keek even op de mail.Kirsten is in Nw Zeeland tot donderdagavond.Logeert bij Lou en Richard Ossevoort.Is er als getuige in een rechtsgeding.Hoopte dat ze een mailtje had gestuurd,maar ik zag jouw berichtje en dus even gedag.Lieve groeten en Gods zegen toegewenst

  • 07 Juli 2012 - 18:56

    HI:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

De Familie Bierman In Dubai!

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2012

Ditjes en datjes

13 Juni 2011

5 jaar getrouwd en 11 jaar samen

19 Maart 2011

Filmpje Tijmen

15 Maart 2011

Updateje

30 Januari 2011

Integratie deel 2
Dennis

Yeeey! Het avontuur gaat eindelijk beginnen! Na maanden voorbereiding stap ik 29 september toch echt in het vliegtuig richting Midden Oosten. Titia en Tijmen haal ik begin november op en dan kan het feest echt losbarsten.. Via deze site houden we jullie op de hoogte over alle perikelen die zich hier afspelen. En geloof me.. wij zijn net zo nieuwsgierig als jullie! :-) Liefs, Dennis, Titia en Tijmen

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 3852
Totaal aantal bezoekers 45786

Voorgaande reizen:

29 September 2009 - 30 November -0001

De Familie Bierman In Dubai!

Landen bezocht: