Bijzondere gebeurtenissen in Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Dennis Bierman - WaarBenJij.nu Bijzondere gebeurtenissen in Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Dennis Bierman - WaarBenJij.nu

Bijzondere gebeurtenissen in Dubai

Door: Titia

Blijf op de hoogte en volg Dennis

16 Oktober 2010 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

- Een Rolls Royce Phantom aantreffen bij de ingang van het Wellness Center. Die stond er als showmodel inclusief een prijs kaartje. Dan moet ik wel even lachen.
- De dame van de receptie duikt weg onder de receptie. Er staat een man bij de entree en ze draagt geen hoofddoek. Ik heb de man gevraagd even naar achter te lopen, zodat hij haar niet kan zien. Dat is het minste wat ik kon doen leek me. Inmiddels nam zij heel efficiënt de telefoon aan op de hurken :-). Mannen zijn toegestaan op maandag tot 14.00uur. Het was bijna tijd dus nemen de dames de hoofddoek af. Dit ging even mis..
- Op een ochtend bij een benzinepomp aankomen en denken “waar is de pompbediende? Ik hoef het toch niet zelf te doen hé?" En dan beseffen wat je net dacht :-) Ach, het was 40 graden buiten..…en ik had mijn mooie kleding aan. Zweten heb ik niet altijd zin in.
- Haaien zien in de baai van het strand bij de Club. Prachtig. Maar zwemmen ..hm.. maar even niet!
- Taxi’s die stoppen op de afrit waar je 80 rijd. Helemaal gek die taxi’s hier!! Chauffeurs komen veelal uit landen waar het kamikaze rijden tot een kunst is verheven.
- Een lekke band hebben en gelijk hulp krijgen van een local. Zeer knappe man met dishdash. Dan ervaren dat een dishdash ook gebruikt wordt om zweet van het voorhoofd en vuil van de handen af te vegen. Hoe houden ze die zo mooi wit?
- In de auto zitten met een snack. Bij een politieauto in het zicht snel de hand laten zakken om te voorkomen dat hij ziet dat ik zit te eten.. Heel raar. Ramadan heeft wijd reikende effecten.
- Op een strandfeest dames zien in avond jurkjes. Prachtig!


  • 16 Oktober 2010 - 15:55

    Johan:

    we zijn aan het aftellen!!!! xxx

  • 18 Oktober 2010 - 13:40

    Nektaria:

    Hilarisch!
    Zo maak je nog wat mee hé Tiets? ;)

  • 11 November 2010 - 11:16

    Maureen Broomans:

    Ik wil graag op de hoogte blijven van jullie boeiende verhalen dus heb ik mij met een nieuw emailadres aangemeld. Veel plezier met van alles en nog wat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

De Familie Bierman In Dubai!

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2012

Ditjes en datjes

13 Juni 2011

5 jaar getrouwd en 11 jaar samen

19 Maart 2011

Filmpje Tijmen

15 Maart 2011

Updateje

30 Januari 2011

Integratie deel 2
Dennis

Yeeey! Het avontuur gaat eindelijk beginnen! Na maanden voorbereiding stap ik 29 september toch echt in het vliegtuig richting Midden Oosten. Titia en Tijmen haal ik begin november op en dan kan het feest echt losbarsten.. Via deze site houden we jullie op de hoogte over alle perikelen die zich hier afspelen. En geloof me.. wij zijn net zo nieuwsgierig als jullie! :-) Liefs, Dennis, Titia en Tijmen

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 45830

Voorgaande reizen:

29 September 2009 - 30 November -0001

De Familie Bierman In Dubai!

Landen bezocht: