Cricket, Curry and Bollywood. Welcome to India! - Reisverslag uit Bombay, India van Dennis Bierman - WaarBenJij.nu Cricket, Curry and Bollywood. Welcome to India! - Reisverslag uit Bombay, India van Dennis Bierman - WaarBenJij.nu

Cricket, Curry and Bollywood. Welcome to India!

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

06 Mei 2010 | India, Bombay

Hoppaaaa!! Zit ik weer ff lekker met m'n witte bips in een 5 sterren hotel met uitzicht over Mumbai en de Arabische Golf. Koud pilsie dernaast, laptoppie op schoot, emailtjes wegwerken, Greg treiteren over z'n koolhydraat arme dieet (maar ondertussen 's avonds wel lekker meezuupen).. Ja, ja een weekje India is zo slecht nog niet. Na 4 dagen ploeteren in New Delhi hebben we besloten om na aankomst in Mumbai even rustig aan te doen voordat we morgen weer aan de babbel gaan met Harshivan, Amit, Sanjay, Jaydev, Istayak en de rest van de Curry Clan :-) Want babbelen vinden ze heerlijk hier hoor! En het liefst snel en onverstaanbaar.. handig joh in salesgesprekken: "Excuse me.. Could you repeat that again?" "Sorry, what was that?" Maar die 4 dagen in Smelly Delhi hebben wel z'n vruchten afgeworpen. Vier nieuwe Les Mills clubs erbij, een succesvolle Group Fitness Management Seminar gepresenteerd en een nieuwe collega ingewerkt.

Navendu is nu officieel aan de slag als Les Mills representative voor Les Mills India. Zijn samen half Delhi doorgesjeest (en geloof me: daar wordt je niet blij van) om fitnessclubs te bezoeken. Kan nu echt met 100% zekerheid zeggen dat we aan het pionieren zijn hier. Ze snappen er de ballen niet van, van groepsfitness. Uitzonderingen daargelaten, maar die hebben dan ook de kunst in Europa afgekeken :-)

En een succesvolle businesstrip en het intreden van een nieuw teamlid moest natuurlijk gevierd worden. En daar was de heerlijk keuken in ons hotel een mooie uitvalsbasis voor. De indiase keuken in deze regio (Punjabi keuken) heeft mijn hart gestolen.. En ook die 5 rollen schijtlint in het toilet trouwens (goed spul zeg die curry!) ;-)

Na het eten snel aan de borrel gegaan en Navendu ingeleid in de Buffalo Club. Binnen de 'Les Mills Community' hebben we een drinkspelletje (zie foto bij dit album) Na 10 jaar Les Mills ben ik al aardig ervaren dus des te leuker te zien dat Navendu keer op keer de mist inging en we hem letterlijk rollend de taxi in hebben geholpen :-) Die was niet blij vanochtend! Wij ook niet trouwens, want om 8 uur 's ochtends zaten dennis en greg alweer fijntjes in het vliegtuig een beetje brak te wezen.

Anyway.. India is weer een boeiend reisje tot zover! Morgen weer een training voor alle clubmanagers van Gold's Gym. 's Avonds zijn we uitgenodigd bij 1 of andere lokale Bollywood ster (spannend!) en zaterdag vliegen we weer terug.

Ik zeg PROOST! En welterusten voor strakkies.. Zin om jullie allemaal weer te zien volgende week! :-)

x
Dennis

• 07 Mei 2010 - 21:16

Claudje:

kan je niet effe regelen dat ik dan lesje geef in die clubs...heb ik tenminste wat te doen als ik weer in dat schijtoord ben!! ;-)))

Verslag uit: India, Bombay

De Familie Bierman In Dubai!

04 Mei 2012

Updateje

30 Januari 2011

Integratie deel 2
Dennis

Yeeey! Het avontuur gaat eindelijk beginnen! Na maanden voorbereiding stap ik 29 september toch echt in het vliegtuig richting Midden Oosten. Titia en Tijmen haal ik begin november op en dan kan het feest echt losbarsten.. Via deze site houden we jullie op de hoogte over alle perikelen die zich hier afspelen. En geloof me.. wij zijn net zo nieuwsgierig als jullie! :-) Liefs, Dennis, Titia en Tijmen

Actief sinds 23 Sept. 2009